Friday, January 21, 2011

ZK oh ZK..

Hari ni aku dapat sms berbau ugutan dari ZK..x pe lah..aku anggap ini satu ujian buat aku..actually, x kisah pun..cuma agak terkejut dengan mesej yang agak kasar tu..
aku letak ZK sbb x nak le korang tau sapa..sbb sebelum ni memang aku letak nama dia betul2..hahaha..aku bukan nak cari gaduh..ini blog aku, suka hati aku la nak luahkan pendapat aku..aku bukannya ugut nak bunuh ke...fitnah yang bukan2..ini hanya PENDAPAT ikhlas aku..then, barang2 murah yang aku beli, aku cuma bgtau kat blog aku supaya kenkawan yang baca blog aku boleh beli barang2 kraf pada harga yang murah kat tempat lain..aku x jual apa yang ZK jual pun..x de kesan persaingan pun kat dia..

hmm..ZK cakap dalam mesej tu, dia paste blog aku kat Facebook dia untuk komen kenkawan dia..aku x kisah pun..lagi banyak komen berbaur kutukan..alhamdulillah..aku terima sebagai dugaan dariNYA..mudah-mudahan mereka mendapat petunjuk dariNYA..biarlah luncai terjun bersama labunya..bagi aku, aku hanya takut pada Allah SWT..yang lain2 aku terima sebagai ujian buat aku..teguran yang diterima aku terima & betulkan..aku hanya manusia, x lari dari membuat kesilapan.

buat ZK aku mohon maaf atas kesilapan aku..terpulang pada kamu sama ada nak memaafkan aku.yang penting aku dah meminta maaf..

No comments:

Post a Comment