Friday, March 11, 2011

CRAZY SALE AT MINLON SERI KEMBANGAN!!! HURRY UP MY FRIENDZZ!!

Planning hari ni nak cari part2 untuk buat beg..since dah ada dekat serdang, hubby ajak la gi minlon...memang aku langkah kanan la hari ni..semalam, hari ni till tomorrow..ada sale..memang sale gegile punya..aku beli dua jenis kain. punya la banyak meter tu..total RM 10 je!..pergh..!..barang beg entah kemana..barang lain yang aku beli..beli heritage chair for just RM 100.00. carpet & side table..barang2 ni memang aku dah lama survey..since dah ada sale tahap melampau..aku rembat je..

Sini la tempat sale..jom kenkawan sebelum habis sale!
Semua RM 10 je..kain tebal tu..

1 comment:

  1. salam,, akak saya pun minat bab menjahit ni. just for hobby... agak2 bila lagi macy minlon tu buat sale... senang nak arrange turun kl.geramnye tengok kain2 tu... saya from kedah. jauh la

    ReplyDelete