Saturday, May 14, 2011

Daiso..RM5 per Item

Semalam, aku & family jenjalan kat IOI Puchong. Gi pun dah malam, lepas maghrib, kami keluar rumah.Sampi pun dah jam 8 lebih,.lepas dinner, kitaorang gi FOS(Factory Outlet Store)..aku memang tengah cari sweater untuk anak aku. lepas shopping, terus ke Daiso..planning, lepas jalan ke Daiso, nak singgah kedai hardware sebelah Daiso., malangnya, x cukup masa..masa kat Daiso, pun kedai dah nak tutup..cepat betul la..Dah le tu..yang jadi melambatkan aku, aku x bawa cash..Aku & hubby memang x banyak cash dalam wallet. kalau beli aku bayar pakai kad bank je,.senang..kebetulan pulak Daiso memang x terima kad debit..mak aih..berlari sakan la aku cari bank..nasib baik la sempat..huhuhu..x sempah jengah Kamdar & Tewah kat situ..

 Ini la barang yang aku beli. X banyak pun

 Cute
 Yang ni, boleh la aku berjinak-jinak dengan Felt Craft nanti..
 Sempat beli barang merepek..stokin..aku suka kaler ni..
RM5, bila dikumpul-kumpul...hah..hambik aku..sekali RM85 daa..

3 comments:

  1. wah.. byknyer shopping... :)

    tali putih tu apa ek? cord ke tu?

    ReplyDelete
  2. haah..yg putih tu cord. saya beli untuk letak kat beg jerut tu..material cotton..RM 5 sebungkus.

    ReplyDelete
  3. memang pun sekali hambik , tak ingat dunia, tapi kena beli hati2 kdg2 xmunasabah harga dia...

    ReplyDelete