Saturday, January 14, 2012

Sewing Project. for baby

Dah lama x update kat sini. asyik x berkesempatan + X larat nak menjahit. semangat berkobar-kobar nak menjahit.Dalam kepala ni asyik berlegar-legar je idea untuk jahit macam2..finally, now, ada jugak energy nak menjahit..finally..inilah warming up aku..
 Sarung tilam untuk baby. Yang ni x de getah (fitted). aku pakai zipped. so, x le tercabut. pasang je terus lekat, x tanggal2 dah..
Tu dia..zip yang aku maksudkan tu.
Yang ni diaper beg. Actually beg ni reversible bucket beg. aku modified sikit. yang ni nak hadiah kat member ofis yang baru bersalin 2 bulan lepas..keh..keh..keh..


Bahagian dalam beg.

Satu untuk aku, satu lagi untuk hadiah kat kawan aku.

1 comment:

  1. salam perkenalan..sy tgh cari kain sofa terjumpa blog ni..cantik..mana nak beli zip yg pnjg2 tu ehh...hihi

    ReplyDelete