Friday, August 31, 2012

new baby

Introducing..

My sweet little gurl..Amirah Husna..gambar ni beberapa minit selepas dilahirkan...

Sebelum ni, dua2 anak aku berat cuma 3kg je..yang ni memang kaw2 punya berat..3.75kg..pergh..!..alhamdulillah..semua selamat..sakit bersalin pun kejap je..pukul 4 turun tanda, kul 4.30 gi sepital, kul 530 masuk labour room, kul 830 sakit kaw2..kul 920, kluar baby..yeayy..
baby normal, tanpa perlu apa2 bantuan perubatan yang lain..disambut oleh doktor Fazlina Hanum, terima kasih Hospital Islam Az Zahrah Bangi..servis yang penuh keislaman..semuanya bermula dengan doa, sebelum bersalin doa, selepas bersalin pun doa, siap, complete..tahnik oleh ustazah & ayat2 quran x henti2 dipasang di ward..kalau nak beranak lagi...kompem aku book hospital tu lagi..


Thanks to my hubby, sepanjang2 mengandung, memahami & menjaga dengan amat baik sekali...thanks to my ofismate..selama preggy, diorang x bagi aku buat kerja2 berat..luv u oulsss..thanks to my mak yang selalu call tanya khabar & bagi tips2 sepanjang kehamilan..& thanks to my beloved sister yang selalu call tanya khabar & bagi kata2 peransang & semangat dikala aku tengah risau & susah hati..

P/s :betul la..makan vitamin time preggy boleh buat baby besau..preggy kali ni, memang aku makan banyak supplement..aku makan, obimin, calsium, fish oil, vit c, vit E, susu, minum banyak air masak..tengok la hasilnya nanti...boleh bijak x budak ni, kalau maknye makan macam2 vitamin...ehehehe..

No comments:

Post a Comment