Monday, September 3, 2012

Stok susu dah ada..yey..!

Nak kumpul stok susu sebelum kerja penuh cabaran..kalau x sabar, memang bagi la FM (formula milk)..actually, sebelum bersalin, aku ada dapat banyaaakk FM dari pelbagai jenis jenama.rasanya penuh satu beg recycle tu,..dah berhabuk dah..igt nak bagi je kat sesapa yang nak start FM kat anak.nampak je Fm kat dapur buat aku bersemangat nak BF anak..bukan apa, pernah time susu merudum dulu, aku nyaris2 nak bagi FM, tapi bila mengenangkan sayangnya kalau aku bagi then dah x boleh ikut suruhan menyusu selama 2 tahun dalam Al-Quran, cukup buat aku ralat yang teramat...ada sebabnya kenapa Allah suruh kita menyusu anak selama 2 tahun..so, aku set dalam mind,..anak aku x kan mati kelaparan. Biarlah apa orang nak cakap, insyaallah ibu akan cuba untuk bagi susu yang terbanyak untuk kamu.. anakku..Alhamdulillah, sekarang dah banyak sikit..berkat bangun 3-4 pagi tuk pam secara konsisten..

Berkat curi2 pam time pagi..alhamdulillah..stok sebelum start kerja nanti..

aku beli botol autumz (beli time karnival kat Mid Valley) beli 5 kotak..habissss!...

No comments:

Post a Comment