Wednesday, April 27, 2011

Handbag Organiser lagii..

Dulu, aku ada beli satu jenis kain ni..nak kata tebal, x le cuma keras yang amat..mula2 tu x tau nak buat apa..aku beli pun semeter je..murah je..RM 3.9 semeter..rasa cm rugi lak beli semeter je..kain tu boleh buat handbag organiser laaa.aku gi cari balik kat kedai yang jual kain tu..dah abih rupanya.....haiya...rugiinyaaa...nak buat handbag organiser ni.. perlu kain yang keras..kain x perlu tebal..keras adalah satu kemestian..aku try guna kain heavy cotton, siap berlining lagi..still x sekeras kain tu..yang senangnya kain keras ni, bila letak lm handbang, memang terletak je kedudukannya..dengan semeter tu, aku dapat la..dalam 3 buah beg cenggitu..

 Siap satu..

 Bahagian Dalam
Lain-lain yang belum jahit

4 comments:

  1. awak ni kan suzani... selalu jumpa kain murah.. naper saya tak terjumpa eks hahaha. satu lg option boleh guna canvas cotton, tp mahal skit ler.. RM11.90 rasanya.. lebar pon 35 inch jerr

    ReplyDelete
  2. hehehe..maybe nasib kot..selalunya kebetulan lalu2 shopping benda lain, tetiba je ternampak kain murah..kain jenis apa pun saya x pasti..

    Canvas cotton ek..? nanti leh cari.. :)

    ReplyDelete
  3. kat mana beli kain ni? kedainye di mana?

    ReplyDelete
  4. Author June; beli kat Tewah Mines..

    ReplyDelete