Tuesday, May 15, 2012

Fitted bed & Langsir

Dah lama x update blog aku..sibuk menjahit sebelum terberanak..hehehe..Now, kandungan dah 37 minggu..tengah menunggu hari lah ni..perasaan..excited sangat! hehehe..semua dah ready..especially, cloth diaper..semua jahit sendiri..walaupun jahitan x cantik..yang penting, puas hati sangat..nanti aku update diaper2 yang dah jahit...hehehe..

 Sekarang ni cuaca  panas sungguh..so, aku jahit langsir gelap dalam bilik tido..so, kurang la kepanasan dalam bilik aku..jahitan simple je..nak jahit jenis ropol2 tu tobat la aku x gheti..janti leh tutup dari cahaya matahari..
Ni lah cadar fitted yang dah siap untuk anak dara aku..hello kitty pink gitew..maklumlah..pompuan..x mo kaler lain..piiinnnkkkkk jerk..
 Ni langsir bebudak...guna heavy cotton dari tewah..sekarang tewah makin menjadik-jadi koleksi kain heavy cottonnye..uhuhuhu..
Fitted untuk anak teruna..kaler biru...sejuk mata memandang...kainnya jenis cotton yang sesuai untuk dibuat cadar & sewaktu dengannya..rasanya ala2 cotton jepun nih..

No comments:

Post a Comment