Friday, August 31, 2012

Susu Merudumm..tolongg..

Masuk pertengahan minggu ke-2. tetiba je, dari breast bengkak, terus meleper..terkejut aku..apasal jadi cenggitu..yang leper tu yang sebelah kiri punye..sib baik sebelah kanan masih normal..tapi, susu x banyak mana..bibik cakap, aku kena makan nasik banyak2 baru susu jadi banyak..oooo... pas tu terus aku bantai nasi 2 pinggan..hehehe..pasni, no diet!...

Aku ada beli pam Avent letrik..baru je pakai beberapa hari dah lingkup!..haiya...!!sib baik boleh convert to manual..so, pam pakai manual je la..susu still x banyak nih..Husna pulak dok menangis je..adeh..

Thanks to my fren..Nini, yang introduce Shaklee..aku makan afalfa, ESP, alhamdulillah, walaupun kuantiti susu masih sikit, tapi, susu pekat. ada satu malam tu, Husna tido sampai ke pagi..since hari tu, Husna dah jarang bangun tengah malam..yey..!

No comments:

Post a Comment